Η ICOMM ως μέλος ενός ευρύτερου Οργανισμού, αυτονομήθηκε το 2019, για να ικανοποιήσει την ολοένα επαυξανόμενη ζήτηση πολλών Εταιρικών Κλάδων, για εξωτερική ανάθεση υποστήριξης πελατών και άλλων επιχειρηματικών διαδικασιών.
α) Άμεσες Απαντήσεις
β) Συνολική Φροντίδα – επιλύοντας μέσω μηνυμάτων από απλές ανάγκες (Τ1) έως και πολύπλοκες (Τ2-Τ3)
γ) Παροχή εμπεριστατωμένης γνώσης στις απαντήσεις για υπηρεσίες υποστήριξης διαφορετικών τομέων, από την τεχνολογία μέχρι και το ηλεκτρονικό εμπόριο
δ) Απαντήσεις μέσω γραπτής επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με εγκεκριμένα σενάρια και κορυφαίο επαγγελματισμό
ε) Υποστήριξη πελατών κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας κι εκτός ωραρίου εργασίας
στ) Εισαγωγή bot προ της έναρξης συνομιλίας για συγκομιδή πληροφόρησης και πλοήγησης του πελάτη στην κατάλληλη ομάδα υποστήριξης